Fristående, tumbling och trampet

Som många andra helgdagar nu för tiden har jag varit upp relativt tidigt även idag. Vid nio var jag nere hos dansken på gatan och inhandlade nybakta bullar till frukost. Såklart blev det varsitt wiener bröd också, mumsigt.
Vid elva kom Lina gullet och hämta mig och sen har vi haft våra rumpor placerade i idrottshallen där det har varit gympatävling. Vi var hejarklack åt Malin, Kajsa och Paulina, givetvis alla andra i truppen också, men mest dessa pinglor.
De var superduktiga och visserligen gick vi innan alla lagen hade tävlat färdigt, men det såg riktigt bra ut på resultattavlan.
Nu har jag ingen som helst aning om vad som sker, men en sak vet jag, jag ska äta upp mitt wienerbröd som jag inte hann äta imorse och koka en kopp kaffe, sen får vi se vad dagen erbjuder. Jag har inget mot att ligga i soffan, jag är inte den som är den.


Kommentarer
Postat av: Paulina

GUUUULD!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback