Gäsp

Hejsan alla glada.
Här sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch. Om jag ens ska äta något... har inte ätit något ordentligt sedan igår förmiddag. Anledning är att jag har ont i magen och känner mig konstig. Inte hungrig överhuvudtaget, utan har fått tvinga i mig ett ägg och lite yoghurt. Konstigt sånt skit. Mådde dåligt igår kväll och satt bara nerbäddad i soffan med x antal lager kläder och filtar. Nu känns det lite bättre, men det känns ändå att där är något lurigt i kroppen. Åh, vi får hålla tummarna.
Ska i alla fall ut och gå en runda på lunchen då moder natur bjuder på underbart och solig väder, dock är det väldigt blåsigt, men det ska inte hindra mig. På med toppaluvan sen är jag nöjd.
Nu återgår jag till vibrationerna från bygget utanför samt mina funderingar över eventuell lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback