Jo visst vaknar man

G O D M O R G O N kära vänner.

Just placerat ändan i min älskade jobbstol där jag nu kommer spendera de kommande sju timmarna, låter härligt visst?
En härlig cykeltur genom en solig och kall stad tog mig hit, där jag sedan möts av det j*vla bygget. Nu börjar jag bli riktigt trött på allt skakande. Huvudvärken har kommit att bli min bästa kompis, vare sig jag vill eller inte. Jag tar alvedon, dricker massor med vatten, är ute och tar frisk luft, allt för att försöka förhindra det, men nog fan kommer den ändå. Tänk så får man en permanent huvudvärk? Jisses i taket, det hade man inte orkat med. Som tinnitus fast det är huvudet som är drabbat, finns det ett namn på det? Imorse var det den här maskinen nedanför som var startskottet för ännu en dag av bankade, skakningar och troligtvis huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback