Mandy och jag, vi är goda vänner


Blev ingen mer uppdatering igår eftersom jag, direkt efter jobb hoppade in i RF och begav mig ner till Lund för att hälsa på Mandybandybollen. Hur mysigt som helst. Satt hemma i hennes lägenhet, uppdaterade varandra om allt mellan himmel och jord, var verkligen ett tag sen vi träffades, så där var lite saker och prata om. Efter en stund begav vi oss ut på stan en runda och hamna på Espresso House, där jag för övrigt aldrig varit innan. Hur som helst, tog en macka som fick bli min kvällsmat och var sin kaffe. Där satt vi och fortsatte prata innan vi gick hemåt igen för att hämta bilen och sen körde jag Mandy till ett möte på hennes nation. Då var det dags för mig att försöka hitta ut. Trots Mandys briljanta muntliga vägbeskrivning körde jag givetvis fel, jag hade inte räknat med något annat. Efter lite velande bestämde jag för att köra mot universitetssjukhuset som jag faktiskt vet var det ligger. Där kände jag igen mig, efter att både kört och åkt dit ett antal gånger. Så därifrån hittade jag någorlunda och efter en chansning såg jag plötsligt Nova Lund skyltarna och insåg att jag faktiskt hittat ut, på egen hand. Mäkta imponerad.




Kommentarer
Postat av: Lina

lund är rörigt som sjutton, inte lätt att köra där inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback