Med mina nya dunskor mår jag bra

Min position är liggandes i sängen. Jag är inte sjuk. Jag bara vilar. Det är lång, trevligt och rolig kväll som väntar.
Vi har varit iväg på stan och fixat lite saker och sen varit hos Jonas morfar, där vi har fikat och druckit kaffe på hans balkong på sjunde våningen. Inte helt fel, och jag hade inte tackat nej till den utsikten. Sen blev det en runda på öb och jysk tillsammans med Thomas och Ingrid innan vi begav oss hem igen. Jag har duschat och bäddat ner mig i sängen som sagt, Jonas sitter och spelar tv spel. Vid kvart i sju ska vi hoppa på bussen som ska ta oss ner i stan, där vi sen ska avnjuta en underbart god middag på Inferno. När vi är mätta och belåtna börjar partajet. Världens bästa pappa fyller nämligen 50 år imorgon, och fyndig som han är, så har han bjudning (öppet hus) mellan 22.00 - 02.00. Då hinner han fylla år och kan fira sin dag. Så det är där kvällen kommer att spenderas, kommer bli super trevligt. Nu ska jag vila ögonen lite innan det är dags att kliva upp och hitta några kläder man känner för att ha på sig inför kvällen. ZzzZzz

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha Mange är minsann en fyndig karl ! :D Orginellt tänkande gillar vi :P

Ha en fin knäll/natt min sockertopp !!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback