Mysfredag


Arbetsvecka nr 12, done!
Nu ska jag packa ihop mina grejer innan Jonas kommer och hämtar mig och vi börjar köra mot destination Helsingborg/Ödåkra. Vi hade tänkt spendera några timmar på Väla och Ikea och avnjuta vår fredagmiddag där, kan bli hur mysigt som helst. Är på jakt efter en svart väska samt svarta byxor, vilket jag hoppas hitta under vår lilla utflykt. När vi kommer hem ska jag troligtvis umgås med Linus och Jonas ska gå rakt över gatan som vanligt och ta hand om sin tamagotchi som jag nu har börjat kalla det, nämligen deras älskade xbox. Ser ut att bli en härlig dag och kväll, man kan ingenting annat än njuta, det är fredag!

En annan sak, jag har hittat en räddare i nöden. En underbar radio station som piggar upp mina eftermiddagar något otroligt. 107.5 Stockholms enda dansgolv. Check it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback