Ny frisyr, ny färg, ny Johanna?


Nej, riktigt så drastiskt som rubriken säger är det inte, dock har jag ny frisyr och ny färg, men det är samma gamla Johanna som är kvar. Jag har precis kommit hem från frisören och jag kom hem helnöjd ska jag säga. Lite ljusare nyans med inslag av guld och honung. Hm, vilken beskrivning, hur som helst är jag nöjd. Sitter här i soffan med mitt hollywood svall och väntar på att ugnen ska bli varm så att jag kan grädda en bulle som får bli min kvällsmat. En varm och god bulle med gott pålägg och lite yoghurt sen är magen nöjd. Fick ett roligt samtal för en stund sen också, fina Mandy är hemma i byn (äntligen tänker jag) och kommer snart och hälsar på. Otroligt längesen, så det ska bli kul, på tiden :)

syster yster, jag saknar dig också, mycket, mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas få se dig snart i din nya fina frisyr o färg. jag vill ha kortet på dig...

2009-03-02 @ 19:40:54
Postat av: Jag;

jag antar att det är mamma som kommenterat :)

vet inte alls hur fotot blir när man skriver ut det... får se om jag kan lösa det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback