T G I F

Nu har jag fått träffa min favorit Dannis också.
Efter planer på att köra till Helsingborg och hälsa på både Martin och Fredde, blev det att jag stack till hem till Dannis vid halv 9 istället. Eftersom de andra tänkte sticka till Helsingborg ganska så "sent", vid nio tiden, så bestämde jag och dannis oss för att strunta i att hänga med, mest för att Dannis börjar jobba redan idag, sådär pang på. Semester i två månader, sen fullt ös igen. Satt och pratade om hela resan, visa på en karta var de varit, drack te och hade allmänt trevligt. Låter verkligen som en mega underbar resa, och som jag sa till Dannis igår, det är svårt att föreställa sig allting, jag försöker bygga upp en bild, men det blir aldrig som det som dem har upplevt. Väntar med spänning på massa bilder och filmer från resan. Sen kollade vi på dokumentären och den hemske och fruktansvärda Josef Fritzl (Såg ni dokumentären? La ni då märke till att dem uttalade Fritzl väldigt tyskt? Först helt okej engelska och sen när hans namn kom, mega tyskt, kanske bara var vi..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback