Titt ut

Idag är en bra dag, varför? Ingen aning. Bara känner glädje i kroppen och ingen huvudvärk har hunnit komma på besök trots ganska intensivt bankande pga bygget. Det tackar man för. För övrigt sitter jag och är lite små nervös över dagens träningspass som är spinning. Jag har varit på spinning tidigare, men aldrig på friskis innan, så nu är det dags att ge det en chans. Hur som helst, där är 20 platser inför varje pass, och varje gång hör man att där är fullbokat. Idag, på det passet jag ska gå, alltså ikväll, om bara några timmar är där fortfarande 14 platser lediga, varför? Har jag typiskt nog valt ett pass som är tråkigt enligt spinning entusiasterna? Äh strunt samma, jag och min gelé sadel ska dit ändå, vi hoppas även få sällskap av Emelie, som jag är i full färd med att övertala.
Håll tummarna



i'm watching yoooou...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback