Dans till Holly Dolly och Crazy frog

Hej hopp, här har det minsann varit dött, men varför sitta vid en dator när vädret är toppen och man har annat roligt för sig?
Helgen i korthet än så länge har bestått av;
fredag, middag på Akropolis, underbara vänner, skratt, sång, dans, statoil och bilkörning. Bilder finns :)
lördag, mest förberedelser inför kvällen. Mamma, pappa, Thomas, Ingrid och Linda var nämligen bjudna på middag. Allting blev toppen och alla blev mätta och belåtna. En runda genom stan och sen hämta för att plocka undan det värsta sen stupa ner i sängen.
Söndag, just nu. Sitter och ska hoppa in i duschen för att bege mig vidare till Center syd med Jonas. Sen får vi se. Ska i alla fall till kära mamma och lämna en liten present som hon ska få av mig, det är faktiskt mors dag, som säkert alla (de flesta vet om), sen vad kvällen erbjuder är alltid lika spännande. Nej nu skiner solen och vi ger oss iväg, tjillevippen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den fina presenten och tack än en gång för en mycket trevlig kväll i går med god mat och trevlig sällskap, det enda missöde var väl svantes klor och bett i foten annars en toppenkväll. men jag skall inte skälla på mitt "barnbarn" hi hi :)

2009-05-31 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback