Där åkte du fast


Fortsätter med mina nyhetslänkningar, för man blir lika road/rörd/upprörd/glad/förvånad varje dag när man läser nyheterna som finns på b la aftonbladet. Vissa människor och händelser är helt otroliga. Nu kommer jag därför till dagens händelse.
Läs själva.

Hej å hå, annars rullar dagen på. Ni hörde(läste) rimmet va?
Aja, om någon timme eller så beger jag mig hemåt för att föra över lite pengar, sen sticker jag och shoppar. Nopp, inte kläder utan mat! Kylskåpet där hemma ekar tomt och jag är sugen på att fylla det med diverse godsaker. När jag sen är färdig med det, tar jag troligtvis på min träningskläder och beger mig ut på en löprunda, trots att man mina ben är tunga som bly. Men hey, nu är vi inte negativa, kör på!

Kommentarer
Postat av: MKL

EY BABY! Du har ta mig fan gatt och blivit en riktig hurt-bulle, skont som fanders ju! Hur har det nu gatt med polis-ansokningen da? Sitter i ett sju-helvetes varmt Florens och svettas som tre skollade nabbmoss.. Livet ar inte latt inte. Ta hand om dig alskade van sa ses vi strax. PUSS PUSS LOVE

2009-05-20 @ 17:35:50
Postat av: Rebecca

Haha shit! Jag trodde inte ens att det kunde hända, sjukt :P

Postat av: Jag;

hahah, nej det är nog inte ofta det händer...

2009-05-25 @ 09:59:59
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-25 @ 10:14:19
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback