En mysig förmiddag

08.00 ringde alarmet på mobilen, en kvart senare var jag någorlunda pigg och påklädd. Vid kvart i nio tog jag bilen och körde iväg för att möta upp mamma&pappa, det var nämligen dags för trädgårdsloppis. Faktiskt ett mysigt initiativ av de som äger kolonier, dock hade jag gärna kunnat se några fler som ställt ut sina saker. Hur som helst. Jag är nöjd. Jag hittade körsbärstomater och lubelia(mamma, heter det så?) som nu ska få pryda vår balkong. Det är rena växthuset här på sommaren, så varför inte utnyttja det till max? Det enda som saknas nu är jord och det är nästa projekt. Ut på jakt efter jord. Efter en god och välbehövlig fika/frukost och några lotter (vi ville vinna ett stort choklad!) senare är jag hemma igen. Sen är dagen näst intill helt planerat. Ska hem och äta något lätt, sova middag och sen vid fem tiden ska jag hem till Emelie med sällskap av en flaska vin. Där börjar sedan kvällens förberedelser och halv sju hämtar Jonas upp oss och kör oss vidare till slut destinationen, nämligen Toga partyt. För mig låter det som en lyckad dag/kväll, något jag ser fram mot. Nu, jord.

Kommentarer
Postat av: kajsa, malin och LINO

Ha en kul kvall alskade Jojo. Sjalv tanker vi partaja loss i ROOOOOOOOMA! Love love love

2009-05-16 @ 17:08:45
Postat av: Anonym

lobelia heter blomman

2009-05-16 @ 17:50:18
Postat av: Jag;

men gull ungar, heeeeeeej! vad skönt att höra av er med jämna mellanrum. då förstår jag att ni landat i rom nu, och där trivs ni mer än någonsin kan jag tänka mig! :) saknar er!!!!! massa kramar och pussar och ta hand om er!

Postat av: Jag;

men gull ungar, heeeeeeej! vad skönt att höra av er med jämna mellanrum. då förstår jag att ni landat i rom nu, och där trivs ni mer än någonsin kan jag tänka mig! :) saknar er!!!!! massa kramar och pussar och ta hand om er!

2009-05-17 @ 20:35:47
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

tackar mamma!

2009-05-17 @ 20:36:16
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback