Fredag, fredag, fredag, fredag

Här var lite glest med uppdatering från dagen.
Har minsann inte riktigt haft tid, då jag äntligen haft lite och göra på jobbet. Sedan har jag tagit mig an ett annat uppdrag lite sådär sidan om, ett roligt sådant. Inget märkvärdigt och svårt, men lite tidsfördriv är det allt.
Idag stod Dad för lunchen, min favorit, korv och makaroner! Tack!
På väg tillbaka kunde jag inte låta bli ett stopp på Kalles, som medförde ett reisen choklad som nu ska förgylla min eftermiddag. Dock har jag en viss förmåga att äta upp det direkt, vilket jag nästan gjort. Har två bitar kvar... som ska räcka två timmar till, åh.
Nu ångrar man sig, nu vill jag ha alla fem bitarna igen...Man är då aldrig nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lina

förresten så hade jag taggat fel johanna olsson :)

Postat av: Jag;

jaaa, men då hade jag rätt! jag var inte ute och cykla!

2009-05-08 @ 16:03:51
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej.. haha.. Jag som är trögtänkt dock.

2009-05-08 @ 16:53:43
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback