Fredagkväll

Här sitter jag och njuter till 100%. Har precis avnjutit en, som alltid, underbart god middag. Blev grillad fläskfilé, klyftpotatis, sås och sallad, åh, jag kan föräta (två ord?) mig på det. Nu har vi placerat oss i soffan och ska slötitta lite på talang. Lite senare ska jag troligtvis bege mig till Helsingborg med två av syskonen Sörensen, nämligen Frida och Linus. Blir en runda på tivoli där ett gammalt band som Linus spelat i spelar, sen vet jag inte vad som händer. En allt för sen kväll blir det inte, för imorgon ska jag upp med tuppen och gå på trädgårdsloppis! Det låter spännande och jag hoppas jag hittar lite fina blommor/kryddor som jag plantera på balkongen. Tillbaka till talang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback