Gordon Ramsey

Herregud vilken hemska restauranger det finns i USA, och jag vill inte veta vad det finns för hemska kök här i stan. När han kramade en friterad macka(öhh) med sina händer och det kom fett bubblande ur mackan, fy fan vad vidrigt. Som sagt, egentligen är det ett äckligt program, men samtidigt välbehövligt, det borde inte finnas.
Det blir en stunds tv tittande, troligtvis ser jag färdigt Kitchen Nightmare innan jag beger mig mot sängen och kryper ner i den varma och mjuka sängen. Välförtjänt kan också tilläggas. Det blev nämligen en runda på slingan ikväll, kändes helt okej, men tiden är inte riktigt där, så jag får pusha mig lite hårdare nästa gång. Jag kämpar vidare :)


Kommentarer
Postat av: Farah

Skitäckligt när de va florsocker på den äckliga mackan och kiss på taket, hihi!

2009-05-15 @ 09:14:33
Postat av: Jag;

jaaa, uuuuuusch!

Postat av: Linda

Du kommer klara tiden galant, det blir en annan adrenalinkick när de väl gäller :)

Heja, heja!

2009-05-15 @ 14:00:37
Postat av: Jag;

haha, tackar Linda! :) jag hoppas verkligen det, mest orolig över harres testet...

2009-05-15 @ 15:22:05
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback