Härliga ledighet


Sitter här och funderar hur svårt det är att göra om jeans till kjol respektive shorts. Är det svårt? Jag är verkligen inte en sy människa men jag är ruggigt sugen på att klippa och fixa. Jonas står här vid spegeln sidan och provar alla sina jeans och ska sortera ut en hel del. För tillfället ligger två par i högen "slängas" och jag är som sagt sugen på att ta dem och göra om dem. Det blir dock inget med det idag, för snart väntar en match på IP, 17.00. Eftersom jag är ledig imorgon blir det kanske morgondagens uppdrag.
Vi får helt enkelt se. Fast, jag har inte sy maskin...


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är inte svårt.. Sen hur snyggt det blir kan ju diskuteras. Och bäst är nog att ha en symaskin så att du kan sy kanterna litta.

Postat av: dannis

mer av en träslöjds-människa?

2009-05-22 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback