I could be your hero, baby

Detta var ju alldeles underbart gulligt.

För övrigt, tisdag idag, fast idag räknar jag min tisdag (och säkert några andra) som torsdag och därmed är det "fredag" imorgon sen väntar fyra dagars ledighet, tackar!
Jobbet har verkligen satt fart och nu har man att göra, vilket såklart är roligt och dagarna går så mycket fortare.
Kvällen till ära vet jag inte vad som händer, jo ett basstyrka pass står förresten på schemat, 19.00, gabby, sara, är ni sugna? :) Annars blir det bara lite god mat, ompyssling av mina kryddor på balkongen, japp, jag har officiellt blivit balkong nörd. Nu har jag basilika, tomat planta, oregano och citronmeliss stående i fina zink krukor på balkongen. Igår fick jag även höra att det ska bli tillökning. Paprika är nästa sak att börja odla. Jag ska ta hand om dem, som det vore min egna små barn, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det var underbart gulligt.. Kan du odla lite grejer till mig också? :O

2009-05-20 @ 12:00:20
Postat av: Jag;

Lina gullet, vad vill du odla? :) hahah.

Postat av: Lina

Hahah. Vad som helst? :D Jag kan inget sådant här, däremot fick jag fröpåse på festen i lördags. Rädisor! HAHA!

2009-05-20 @ 14:57:01
Postat av: Jag;

hahahah, vem tusan fick du den av? RÄDISOR?! :)

2009-05-22 @ 07:27:15
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback