Lite ändrade planer

Jisses vad mätt jag är. Det blev ingen löprunda idag, istället bestämde jag mig för att ha en vilodag. Har faktiskt tränat, söndag, måndag och tisdag, så jag kör på imorgon istället. Ledig både torsdag och fredag, så där lär jag kunna hinna trycka in 30-45 minuters träning. Istället sitter jag i mjukiskläder och tittar på Room Service, fast det blir inte långvarigt. Först såg jag fram mot en mysig hemmakväll, men sen stack Jonas till Helsingborg för lite biljard spel och då satt jag ensam här, vilket inte var lika roligt. Därför väntar jag nu på Dannis, Linus, Phil och Jeppe som ska hämta upp mig för att sen köra vidare till okänd destination där vi sen ska titta på film. Låter också bra, i princip som en myskväll fast med kompisar istället för ensam.

Linoooooos


Malin, Kajsa och LINO!
Är ni i florens nu? Sorry för jag inte skickar sms och ringer, men satan, det kostar. förlåt.
Hoppas ni har det super duper underbart.
"svettas som tre skållade näbbmöss(?)...Livet är inte lätt" HAHAH, hur kan ni bara säga så?
Underbara ni, saknar er! Ta hand om er och kom hem snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej älskade JOJO! Här är allt jättebra, är i Malins lägenhet i Antibes nu, mellan Cannes och Nice och bara meganjuter. Naturligtvis har olycksfällan K bränt sig och har därför gått upp lite tidigare än de andra från poolen, legat där hela dagen och pressat. Skönt med en avkoppling från hela biten med skabbiga Hostel och fläng i olika städer, ÄVEN OM DET ÄR HELT TA MIG FAN UNDERBART. På torsdag åker vi vidare till Barcelona som är resans sista stopp där vi stannar än så länge 4 nätter.. Kan dock bli någon mer kanske.. Jag kom inte vidare genom provet tyvärr. FICK SÅKLART 43 NÄR MAN SKULLE HA 44 FÖR ATT GÅ VIDARE. JÄVLA SNOPP-DANSKAR ÄR VAD DET ÄR! I sommar blir det jobb i Landskrona hjärtat, ENDAST! Har ringt och sat upp mig på Synoptik, nu får det vara nock med pendling. Så himla skön så. Hur är allt där hemma? vad har du gjort i helgen älskade älskade jojo? Ta hand om dig så ses vi om en snar vecka, puss puss puss

2009-05-24 @ 17:52:22
Postat av: k

Hej älskade JOJO! Här är allt jättebra, är i Malins lägenhet i Antibes nu, mellan Cannes och Nice och bara meganjuter. Naturligtvis har olycksfällan K bränt sig och har därför gått upp lite tidigare än de andra från poolen, legat där hela dagen och pressat. Skönt med en avkoppling från hela biten med skabbiga Hostel och fläng i olika städer, ÄVEN OM DET ÄR HELT TA MIG FAN UNDERBART. På torsdag åker vi vidare till Barcelona som är resans sista stopp där vi stannar än så länge 4 nätter.. Kan dock bli någon mer kanske.. Jag kom inte vidare genom provet tyvärr. FICK SÅKLART 43 NÄR MAN SKULLE HA 44 FÖR ATT GÅ VIDARE. JÄVLA SNOPP-DANSKAR ÄR VAD DET ÄR! I sommar blir det jobb i Landskrona hjärtat, ENDAST! Har ringt och sat upp mig på Synoptik, nu får det vara nock med pendling. Så himla skön så. Hur är allt där hemma? vad har du gjort i helgen älskade älskade jojo? Ta hand om dig så ses vi om en snar vecka, puss puss puss

2009-05-24 @ 17:53:23
Postat av: K

Hej älskade JOJO! Här är allt jättebra, är i Malins lägenhet i Antibes nu, mellan Cannes och Nice och bara meganjuter. Naturligtvis har olycksfällan K bränt sig och har därför gått upp lite tidigare än de andra från poolen, legat där hela dagen och pressat. Skönt med en avkoppling från hela biten med skabbiga Hostel och fläng i olika städer, ÄVEN OM DET ÄR HELT TA MIG FAN UNDERBART. På torsdag åker vi vidare till Barcelona som är resans sista stopp där vi stannar än så länge 4 nätter.. Kan dock bli någon mer kanske.. Jag kom inte vidare genom provet tyvärr. FICK SÅKLART 43 NÄR MAN SKULLE HA 44 FÖR ATT GÅ VIDARE. JÄVLA SNOPP-DANSKAR ÄR VAD DET ÄR! I sommar blir det jobb i Landskrona hjärtat, ENDAST! Har ringt och sat upp mig på Synoptik, nu får det vara nock med pendling. Så himla skön så. Hur är allt där hemma? vad har du gjort i helgen älskade älskade jojo? Ta hand om dig så ses vi om en snar vecka, puss puss puss

2009-05-24 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback