Lite över gränsen

Jag förstår inte. Sitter och tittar på Postkodsmiljonären på tv4. Ett program jag för övrigt tycker ganska bra om, lärorik minst sagt. Idag däremot vet jag inte. Det är par som tävlar, just nu, ett par som ska gifta sig till hösten och det är typ därför dem är med. Antar att de ska sparar pengarna till bröllopet och vid 10.000 gränsen vann dem presentkort till bröllopstårta.  Men, ett stort men. Måste man kramas och pussas efter varje rätt svar? Jag vet inte varför det stör mig, men jag tycker det är för mycket. Gulligt och mysigt, visst, men nej.
För övrigt kunde jag vilken ost man kan grilla och som kommer från Cypern, halloumi, men inte fick jag någon puss av Jonas för det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

e han en snåljåp med pussar

2009-05-10 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback