MKL !

Efter en otrolig lång och underbar kommentar från älskade k, så tänkte jag faktiskt svara genom att skriva ett inlägg istället, why not liksom? :)

Underbart att höra från er! Ni befinner er alltså mellan Cannes och Nice... nu får jag tänka efter, eller så använder jag bara google maps och söker upp var det är, haha. Frankrike vet jag, men inte riktigt var. Nu vet jag.
Här. ---->


NEJ! Vad tråkigt. Skit danskar. Himla typiskt. Vad händer nu då? Vänta på beskedet från skolorna här i Sverige eller? Åh, vad tråkigt. Fast du är inte den som ger upp K! Det vet jag. För att hitta lite positivt i det negativa så är det ju underbart att ha dig i Landskrona under sommaren, finally! Blir en lyckad sommar :)

Hemma är allting som vanligt, man jobbar på och ser fram mot helgen. Har varit ledig torsdag, fredag, lördag och söndag, så det har varit lång helg, vilket har varit super skönt. Tagit det lugnt, tittat film med dannis och co, slappat och firat Jonas pappa i lördags :)
Allting låter super och det är bra att man får höra av er lite, så man vet var ni håller hus. Hur var florens? Varmt och underbart? Hahaha men Kajsa då, har du inte lärt dig. Alltid solskyddsfaktor! Hoppas inte det är alltför illa i alla fall.
Okej, Barcelona är the final destination, det är redan bestämt eller ni kanske trycker in något mer där efter? Det innebär att ni är hemma ungefär nästa vecka eller? Måndag, tisdag? Om det är problem med skjuts eller annat, tveka inte och ring fall jag kan hjälpa till :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Lilla K

GOA GOA JOJO. Vad gullig du är! Tack så hemskt mycket för ditt söta inlägg. VI ÄLSKAR DIG!

2009-05-25 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback