Oh yes

Oj vad skönt det var att sätta sig ner. Funderade starkt på att ta bilen och köra ner till slingan i Borstahusen, men sen tänkte jag en gång till och insåg att jag faktiskt inte orkar och gör det imorgon istället. Direkt efter jobbet susade jag hem, byte färd fordon, från cykel till bil och begav mig mot stan igen för att hämta upp Emelie gullet. Vi har varit på Nova Lund och gått in och ut genom affärer. Hittade inget större, men ack så viktigt. Tubtopp/klänning som man kan ha under kommande toga klänning som ska bäras på lördag, då det vankas party party. Ser fram mot det, fast just nu är jag lite orolig över min klädsel. Jag har faktiskt ingen vitt lakan, så nu har jag ringt och fjäska för världens bästa mamma, så något bra ska vi nog få ihop. Avslutningsvis sprang vi in på Gina, efter en smarrig wok middag med alldeles för mycket sambal oelek, så jag är nöjd med eftermiddagen/kvällen som varit. Nu ska jag bara njuta och krypa längre ner i soffan. Mjukis kläder är på, nytt bubblande vatten står framför mig och en helt underbart mysig kissemiss ligger på min mage och njuter lika mycket som jag gör. Det enda som saknas är Jonas, han är ute på promenad med Jonas och Nicklas. De tre musketörerna skulle visst träffa Ponte som har hittat hem till Sverige igen, välkommen hem! Han lär väl dyka upp under kvällen, tills dess ska jag bara njuta av att jag har hela soffan för mig själv, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas det löser sig och inte varit till alltför stora problem :)

Postat av: Potee

Man tackar!:)

2009-05-13 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback