Tjabba, tjena, hallå


Ny vecka, nya tag. Minst sagt de två sista orden som gäller den kommande veckan. Nu är det intensivt som gäller och jag vägrar ge upp. Ger man allt, kan man i alla fall stå för det och jag hoppas verkligen, verkligen att det går vägen.

Jaha, helgen som varit. Jätte härlig, lugn, skön, vänner, fest, ja, lite sådär gott och blandat. Toga partyt som ägde rum i lördags blev en riktig hit och det var super trevligt. God mat, vänner, lekar och massa lakan. Tack igen Lina!
Har såklart bilder från lördagen, då Jonas aka räddaren i nöden, kom med nya batteri till mig då kameran plötsligt bestämde att den inte ville vara med mig. Så, efter lite livräddning fick den ny energi och kunde alltså bidra med en hel del bilder.
       

   

   

      

      
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jojo, jag snor bilder av dig, hoppas det är okej?

2009-05-18 @ 17:26:19
Postat av: Paulina

Haha, vilka läckra foton!

Nej, ang. flytten så blir det nog inte att jag flyttar dit förrän efter sommaren. Vi börjar nog lite så smått så fort vi kan, så att man kanske kan spendera en eller två fina dagar/nätter i underbara götet under sommaren:)

Postat av: Paulina

Haha, vilka läckra foton!

Nej, ang. flytten så blir det nog inte att jag flyttar dit förrän efter sommaren. Vi börjar nog lite så smått så fort vi kan, så att man kanske kan spendera en eller två fina dagar/nätter i underbara götet under sommaren:)

2009-05-18 @ 17:54:42
URL: http://metrobloggen.se/paulinawallentin
Postat av: Jag;

absolut Lina! :)

2009-05-19 @ 08:20:58
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

haha ja, väldigt annorlunda! :)

okej, det låter nice ju. den var fin och allt då? nästan lika nyfiken jag ju, haha. när får man de preliminära svaren från alla skolor?

2009-05-19 @ 08:21:53
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback