Uppvaktning på Lotta dagen


Världens bästa mamma&pappa var på besök innan. Inte hemma, utan här nere på jobbet, där jag spenderar mesta tiden av veckodagarna. Det är faktiskt så att Lotta (mitt andra namn alltså) har namnsdag idag, och därför kom dem med en liten och enkel present, men ack så fint och smarrigt. Tack
Ett par örhänge som blir perfekta till lördag (LINA, nu har jag skor och örhänge, haha) och en låda med underbart goda jordgubbar. Åh, perfekt nu till eftermiddagsfikan. Mumsigt.

 

Kommentarer
Postat av: Lina

haha detta blir ju super jojo! kommer att bli skitsnyggt ;)

Postat av: Jag;

hahah visst. kommer kanske bara i skor och örhänge dådå :)

2009-05-13 @ 09:16:38
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback