Utflykten för idag är över

Ikväll har jag infunnit mig på följande "event".
Det var minsann en riktig trevlig kväll. Promenerade raskt fem kilometer och vid mållinjen fick man en välförtjänt banan och en medalj. Känner mig helnöjd faktiskt. Picknicken efteråt var också en succé. Godaste mjukosten jag smakat på väldigt länge, med smak av tomat och mozzarella. Den ska införhandlas imorgon! Nu ska jag ta en snabbt dusch innan jag kryper ner under duntäcket och somnar gott, full med frisk luft och motion i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Lina

jojo, dåligt av dig att inte ha upptäckt den mjukosten tidigare.. den hade jag och ellen med oss till mallis förra sommaren.. megafin är den. kanske är det sorgligare att jag har megakoll på en mjukost än att du inte upptäckt den än.. haha!

Postat av: Farah

Mjukost med smak av mozarella, låter konstigt! Ost som smakar annan ost, de va lite kul!

2009-05-05 @ 10:25:58
Postat av: världens bästa G

Kära kusin J, jag ska träna på friskan idag. Något medelstyrka, är du också på? puss&kram

2009-05-05 @ 10:58:51
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/
Postat av: Jag;

Lina; Ärligt, så blir jag lite rädd när du faktiskt vet så mycket om just osten som jag nämner, haha. Du håller koll!

Farah darling: Mozzarella är också ost? Ost är ju ost, klart det finns olika :) Du är förvirrad, haha.

Kusin G; Jag kan dessvärre inte idag... ska vinka adjö till Kajsa, Lina och Malin som lämnar landet imorgon... typiskt!

2009-05-05 @ 11:40:58
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha. eller hur. Men den är ju sjuuuuukt good.

2009-05-05 @ 15:12:37
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback