21.02

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta åt programmet Ullared. Herregud, jag kan inte förstå det, korv ätartävling? Bil bingo? Haha, jisses.
Nåväl, sitter här och diskuterar vår analysuppgift tillsammans med Malin i min grupp. Nu har vi äntligen fått ihop tre sidor och det känns faktiskt bra. Känns nästan lite för lätt, men det kan vara för att man hänger upp sig på ordet analys och tänker att det är så mycket svårare då, vilket det inte alltid är. Förhoppningsvis får vi godkänt på uppgiften och det räcker gott och väl för mig. Hur som helst, jag blir bara sittandes här några minuter till, sen är det dags att vända huvudet mot tv:n och titta på programmet "Mamma till en mördare" som har premiär ikväll (del 1 av 3). Ha en fin kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback