Crossing Over

Som många andra helger, har denna också varit toppen! Fredagen spenderades som tidigare nämnt i Malmö följt av Svedala. Tre par jeans och tre tröjor fick följa med hem, och jag är hel nöjd med mina inköp. Kvällen spenderades sen med god middag och sen träffade jag Kajsa och Malin för lite härligt tjejsnack.

Igår var det lugnt, sovmorgon följt av en kort promenad bort till nya netto och lite umgänge med Linus och Frida. Och vet ni? Frida kan gasa, hon kan gasa ordentligt, speciellt när man inte är beredd, hahah.
Kvällen sen var mysig. Jag och Jonas bokade bord på Basilika, vilket var tur eftersom sällskap efter sällskap fick gå igen pga att där var fullt, tur för oss, otur för dem. Sen hyrde vi film och köpte godis och körde en runda innan vi kröp upp i soffan och bara tog det lugnt.

Idag är det söndag och nu ska vi alldeles strax iväg till Thomas och Ingrid, sen till mamma och pappa för att se matchen mellan IFK Göteborg-AIK och sen avnjuta en god middag där.
I mina öron låter detta som en perfekt söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback