Det var ett tag sen


Imorse hände något som inte hänt på väldigt länge. Jag tog bilen imorse, kalla mig lat, det gör jag själv. Hur som helst. Jag är lite sent iväg som vanligt när jag vet att jag ska köra bil, eftersom jag tänker att jag har mer tid att göra annat, idag valde jag att ta hand om disken som stod och såg äcklig ut, men nu är vasken ren och fin och all disk är ställd i diskstället.
Ja, tillbaka till saken. Jag var alltså sen, går ut till bilen, startar den, skruvar upp radion och börjar köra. Sjunger lite i min ensamhet, kommer till posten rondellen och vips. Motorstopp. Mitt i rondellen. (
Emelie, precis som du! Minns du? ;)) Där stod jag. Jag är vanligtvis lugnet själv, men när sånt här händer blir jag stirrig. Startar om, motorstopp igen. Hahah. Fan alltså. Tredje gången gillt, äntligen! När jag väl kom iväg, med ungefär sex, sju bilar bakom mig, kunde jag inte mer än skratta och känna att detta kommer bli en bra dag. Godmorgon.

Kommentarer
Postat av: malin

Hur vet du vad som ska hända imorgon? hö hö

Thank you very much, im very funny!

2009-11-06 @ 09:26:08
Postat av: Jag;

hahaha thank you. Ändrat nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback