En lagom torsdag

Hej å hå.
Direkt efter jobbet placerade jag rumpan vid köksbordet och hade en liten träff med min gruppmedlem i kursen. Fick ganska mycket gjort faktiskt och det känns super. Analysuppgiften ska vara inlämnad 08.00 på fredag, den 20 november, och vi har ungefär två sidor kvar att skriva, så än så länge är jag lugn. Vi kör några timmar till på lördag förmiddag och måndag eftermiddag, och då får vi se hur mycket det återstår.
Nu har jag hoppat i myskläder och avnjutit Jonas fantastiskt goda korv stroganoff, så jag är mer än nöjd. Ikväll har jag även soffan helt för mig själv då Jonas är iväg med Jonas (mycket Jonas här nu, haha). Tror de skulle spela lite biljard, så han dyker upp väl senare. Det innebär att jag nu går och hämtar mitt varma duntäcke, tänder lite ljus, värmer varm choklad och kryper upp i soffan, tittandes på SOS Gute. Hoppas ni också har en trevlig torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback