Gäsp och godmorgon

Åter tillbaka i kontorsstolen, men med en härlig helg bakom mig. Fredagen spenderades som sagt först hos världens bästa farmor eftersom hon fyllde år. Smaskade i mig lite god mat innan jag begav mig hem till Lina där festen redan hade börjat. Lite homecoming party/födelsedags party för Ullan gullan. Hade en super trevlig kväll, och ja, bilder kommer. (Jag har ingen energi till det, haha).

Lördagen började med en härlig sovmorgon och min planering om att sitta och plugga några timmar var som bortblåsta, då jag faktiskt föredrar sömn framför plugg. Kvällen spenderades sen med tjejerna hemma hos Malin, och jag fick äntligen träffa
Paulina baby som var hemma en runda från Göteborg, galet att det var fem veckor sen sist. Runt halv 11 agerade jag taxi åt Linus, Fredde, Jeppe, Philip och Frida, och som sällskap hade jag lilla K med mig. Väl framme i stan klampade vi in på Inferno, som hade haft både modevisning och spelning under kvällen. Ovanvåningen var öppen för första gången, men där var ingen musik som tilltalade mig, så ner igen, och där satt vi sen och bara pratade och tog det lugnt, och såklart, njöt av ännu en kväll med house musik ;).

Söndag? Det var igår, det har jag redan berättat om... middagen blev toppen, alla var nöjda, utom jag och pappa, som var besvikna över förlusten igår. Vilket jävla skit mål, det är offside!
Nog om det, nu är det måndag och idag ska jag och Jonas till Helsingborg och äntligen, äntligen köpa mina fina, fina, varma jacka, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback