Jag vill också!


Imorgon flyger Lina och Ullis till Londin, till världens bästa Emelie. JAG VILL OCKSÅ!
Jag vill också ha ett kramkalas med henne. Skit. Jag önskar jag också kunde vara ledig nu och hängt med, men istället får jag sitta här, på den sketna kontorsstol jag har och uppdatera företag och svara telefon. Det brukar vara helt ok faktiskt, men det är inte ok när någon annan får åka dit, och inte jag, haha. Egoistiskt? ;)
Åh, jag antar att man har det bra här hemma också, men man vill alltid ha det man inte kan få, det är någon inbyggd funktion man har, och den funktionen suger.
Hur som helst, Ullis och Lina, ni får ha en fantastisk resa och krama Emelie något galet från mig också, lova?

Jag saknar dig babe♥


Kommentarer
Postat av: Lina

lovar, jag ska ge henne tusen pussar på dig. och man får vara avis, jag är avis på deras Thailandsresa. Men man kan inte få allt här i livet.. Puss Jojo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback