Lördag eftermiddag

Tjabba, tjena, hallå!
Just nu sitter jag här och väntar på kaffet i köket ska puttra färdigt, sen tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen och börja läsa på en ny bok. Har varit ute på språng hela morgonen och förmiddagen, så det är jag faktiskt förtjänt av. Morgonen började med ett pass ute på Friskis, följt av en lång och härlig promenad på 1 ½ timme tillsammans med Liziz, Tony och mamma. Riktigt, riktigt skönt, vädret idag har ju varit helt fantastiskt och jag har minst sagt tagit vara på timmarna.
Kvällen sen ska jag nog spendera med Linus och kanske Frida, beroende lite på var kvällen slutar. Frida är sugen på 60-tals afton på Tages, medan jag själv är lite osäker. Film och godis känns mest lockande nu, men vi får se, jag är öppen för förslag.
Åh, nu börjar kaffet lukta sådär härligt, därmed lämnar jag dumburken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback