Mitt i natten

Gäsp. Trots min lilla eftermiddags tupplur börjar ögonen gå lite smått i kors. Nästan precis kommit hem från Frida och Micke, där de satt och förfesta, för att sen fortsätta ner i stan och till Tages, väl där vankas det 60-tals afton, back to the 60's. För min del blev det däremot läsk och bilkörning istället. Vilket jag inte ångrar en enda sekund, då det är underbart att redan vara hemma och ombytt till pyjamas. Nu till frågan vad jag ska göra i 2-3 timmar till.. Jonas är nämligen också ute på vift tillsammans med Pontus, Jonas och co. Fick precis ett samtal från Jonas, inte min, utan andra Jonas där jag blev informerad om de är på stationen och ska till Helsingborg med en måttlig berusad Jonas, haha. Ingen kommentar. Hur som helst, som den underbara flickvän jag är, sa jag till Jonas innan ikväll att han inte behövde ta nycklar eftersom jag kan vara vaken tills han kom hem, men nu är jag lite tveksam eftersom jag gäspar med mindre och mindre mellanrum...Ingen läsk är här hemma heller, typiskt. Nej, jag sätter igång en film, eller kanske spelar lite tv-spel? Då brukar jag kunna hålla mig vaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback