Okej

Jaha, okej. Jag gav Twilight en ärlig chans och den får betyget "bra". Filmen är helt okej och klart sevärd, men sådär fängslande som många påstått att den är, den känslan har jag inte lyckats fånga. Som Lina också sa, så är det en typiskt high school film om kärlek, men en väldigt annorlunda kärlek då killen i fråga faktiskt är vampyr. Ullis som satt sidan om mig, var en av många tusen som blev fängslad, och när filmen hacka och stannade, var nog Ullis redan på väg ner till Hemmakväll för att hyra den istället, haha. Såklart fick vi igång den igen och kunde se vidare, tillsammans med russin, mandel och massa glögg. Sen han, Edward. Jag vet inte, men jag finner inget attraherande med honom. Jo, hans mystik, men utseendet? Nej, jag vet inte varför, men jag tycker mest han ser konstig ut, med ett otroligt platt ansikte. Hur som helst, jag brukar inte vara så ingående på varken själva filmen jag sett, eller hur huvudrollsinnehavarna ser ut, men eftersom det är lite speciella förhållande gällande denna filmen, så tog jag med allting. Nej, filmen är gullig, annorlunda och väldigt kärleksfull, helt klart sevärd och jag antar att frågan gällande Edward, där gäller uttrycket, smaken är som baken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback