Godkännande innan facebook?

Hahaha, jag har precis suttit och tittat genom alla bilder från i fredags, då vi var hemma hos oss innan vi begav oss till Malmö och Slagthuset. Herregud, vi kan det här med bilder alltså. Däremot är jag snäll och väntar innan jag lägger upp de på fejjan, eftersom det brukar bli tjafs annars, haha. Visserligen är vi alltid fina och snygga, men trots det, finns det begränsningar ;)

Nu återgår jag till jobbet, vilken i sin tur innebär kaffe och fika med tanke på att klockan just slog 10.00.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, nääääj! använd ditt sunda förnuft baby och lägg upp bilderna vet ja ;) kuuul!

2009-10-27 @ 18:02:09
Postat av: Jag;

jag brukar få motta höga klagomål, men Lina har sagt sitt, bilderna lär dyka upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback