Ingen King

Godmorgon!

Äntligen fredag (hur många gånger har man inte sagt det då?). Idag är det däremot en liten annorlunda fredag, det vankas nämligen roadtrip. Woohoo. Jag, Dannis och Frida ska susa genom Skåne och över på andra sidan tills vi når Kristianstad/Åhus/Furuboda. Jag skriver så, eftersom jag helt ärligt inte riktigt vet var vi ska, jo till Furuboda, men var det ligger får gps:en visa. Med oss tre i bilen, tror jag det är en bra idé. Direkt efter jobb skyndar jag mig hem, packar ner lite mat, godsaker och kaffe. Det är egentligen ingen lång roadtrip, men jag går all in för detta, då blir det hela mer spännande. Runt halv 6 trycker vi gasen i botten och lämnar Landskrona. Fast först har jag lite jobb att klara av, dags att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: K

Tokigt sjukt det dära! HAHA

2009-10-16 @ 15:09:09
Postat av: Jag;

haha vadå? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback