Ja just det

Rubriken i det andra inlägget hade inte alls med texten att göra. "Ingen King" handlar såklart om min älskade hoj. Jag och Jonas var som sagt och tittade på ny cykel igår, man vad tror ni händer? Vi frågar i affären och får svaret att King inte finns tillgänglig och kommer först i mars. Mars?! Fan också. Jag vill ha min King. Nu står jag i valet och kvalet mellan att vänta, och använda mammas cykel till dess eller att lägga 1500:- och få en klassisk monark, ni vet en sån där Karin, som alla här. Visst, en helt ny cykel för 1500:-, man ska väl inte klaga. Typiskt.


Kommentarer
Postat av: Fritte

En Karin sviker aldrig, hon kommer alltid tillbaka ;D

2009-10-17 @ 14:29:39
Postat av: Jag;

Karin är fin, men King är finare ;) haha tack för igår fröken chaufför

Postat av: Lilla K

Efter att ha haft lyckan att ha med Karin att göra under hela sommaren vågar jag rekommendera denna ståtliga donna till dig. SLÅ TILL PÅ KARIN, hon är grym. Så kan Bruno dessutom komma ut på en dejt någon kväll kanske?

2009-10-17 @ 22:30:02
URL: http://metrobloggen.se/kajsavidefors
Postat av: Anonym

Men du PS: Ta inte en sådan vinröd/röd är du gullig för i så fall är Karin inget att ha!

2009-10-17 @ 22:30:53
Postat av: Jag;

haha dejt it is! :) Bruno och Karin!:)

Varför inte vinröd/röd btw?

2009-10-18 @ 14:58:47
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback