Vet ni vad det är för dag idag?

Det är fredag, och inte vilken fredag som helst, det är DAVID GUETTA FREDAG! wOOhOo! Hela dagen är planerad och jag ser riktigt mycket fram mot kvällen. Klockan 22 kommer taxin och hämtar oss, kör oss vidare ner mot Malmö och Slagthuset, där vi sen ska se/höra David Guetta. Känner att kvällen kommer bli riktigt lyckad.
Fast först är det jobb, lite samtal, lunch, shopping, hemmalagad pizza och lite annat som ska avklaras innan vi sticker iväg. Sen runt åtta kommer tjejerna till mig och vi värmer upp hemma i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: När den här bilden togs hade jag en väldigt urblekt hårfärg :) Färgade nämligen mörkbrunt och så när jag väntat typ två månader så blev det sådär ;) haha.. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback