Äntligen har jag framkallat bilder


Efter tips från lilla K, så jag har äntligen fixat och trixat med mina underbara bilder. Har lagt 100 bilder på beställning och nu väntar jag ivrigt på att paketet ska dimpa ner i brevlådan, sen har jag ungefär 150 st till som jag funderar på att framkalla. Bara från 2009... det är ju galet egentligen. Lär säkert bli fler framkallning till ett diverse album också, man vill ju ha saker att visa barnen och framtida barnbarn, hoho.
Tillsammans med Yo Yo - Joey Moe så rullar eftermiddagen på ganska bra faktiskt. Har ca 50 minuter kvar och det är ingenting, går snabbt. Sen blir det hem till mamma och pappa på hojen och sen därefter till älskade Morfar som fyller år idag ♥
Kvällen till ära ska spenderas ute på Landskrona IP tillsammans med pappsen. Låter som en lagom eftermiddag/kväll.


Kommentarer
Postat av: Lilla K

Vilken kväll blir det pyssel? Jag vet att vi pratade igår om att ses på torsdag? Kanske finns det utrymme för lite pyssel då? Här har du nämligen en som LÄNGTAR efter att få börja nu att ta itu med sina 500 bilder :)

2009-09-08 @ 11:04:53
Postat av: Anonym

vart framkallar du fotona jojo om du får dom hemskickade? Haha dessa bilderna har jag inte sett :)

Postat av: Jag;

K, vi har bestämt torsdag som sagt! :) 500?! kors i taket. jag har mina hundra än så länge, men fler ska det bli!

2009-09-08 @ 21:11:00
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

Emelie babe, detta har jag gjort på postfoto.se och det finns fuji film också. Då framkallar du 100 bilder gratis och betalar för frakten, skit bra! Sen kostar bilderna typ 0.69 öre/st istället för nästan 2 kronor hos expert! :) perfekt!

2009-09-08 @ 21:13:48
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: OG

Haha Jojo förfan!:D

2009-09-10 @ 01:15:18
Postat av: Jag;

haha vadå OG? :)

2009-09-10 @ 13:29:32
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback