Frukostbullar


Sådär. Nu har jag hämtat pappa, kört honom till golfbanan (i detta vädret, stackare) samt handlat frukostbullar som vi för en stund sedan tryckt i oss. Nybryggt kaffe och nybakta bullar slår aldrig fel. Nu sitter jag här och tar det lugnt, men alldeles snart ska jag iväg igen. Ska först byta bil, så jag äntligen får min lilla röding igen och sen ska jag bege mig ner till Lund för att träffa födelsedagsgrisen! STORT GRATTIS MIN FAVORIT DANNIS! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag ska hämta upp honom, och sen stod i alla fall Nova Lund på schemat, så jag antar att vi ska dit. Blir säkert hur bra som helst.
Hoppas inte där är lång kö på motorvägen...nej inte vid denna tiden väl?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback