Godmorgon


Kvällen igår avslutades med en kvällsfika tillsammans med Malin, Lina, Anna och Kajsa på Espresso House. Som vanligt lika trevligt, samt jag fick en ny smakupplevelse i form av kaffe med smak av hasselnöt och choklad, syrup? Var det kaffe förresten? Vilket fall som helst, det var super smarrigt, lite, lite för sött.
Nu sitter jag här, och funderar kring dagen i allmänhet. Tänkte sticka upp på stan på lunchen för att besöka apoteket, samt Gina Tricot. Behöver nya krämer och nya leggings, då jag tänkte fixa det på lunchen för direkt efter jobbet kommer Olle och hämtar upp mig för att sen styra ratten till Lund.


godmorgon sunshine


Kommentarer
Postat av: Anonym

jojo det har lätt gått en timme nu. KOM IGEN FÖR FAN!

2009-09-16 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback