I'll cross my fingers


Idag ser ut att bli en toppen dag. Som vanligt befinner jag mig på jobbet och ska göra det några timmar till framöver. På lunchen ska jag och Mona traska iväg till systemet för att inhandla lite dryck som vi båda ska ha till helgen. Till helgen är det ju dags att fira Lina!
Så varför inte planera i god tid och handla redan idag tänkte jag.

18.00 är det dags för bio! Var ett tag sen jag var på bio faktiskt... tror den sista filmen jag såg var Ice Age 3, hehe. Ikväll är det "Flickan som lekte med elden" (flickan som fes i pumpen, Linus?, haha) som gäller tillsammans med Emelie.

Kommentarer
Postat av: Lilla k

HAHA jag hade varit på premiären och filmen hetat flickan som fes i pumpen. GRYMT LINUS! Satsa på den.. ha en underbar dag älskade jojo. PUSS

2009-09-30 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback