Titta var vi har varit Ullis!








Kommentarer
Postat av: Lilla K

johanna jag vill också till stallet. får jag leka din dotter någon helg så kan vi göra en hel lördagsutflykt till karlslund och stallet? Okey vad bra ;) Jag kan ju höra av mig när jag slutat jobba ihjäl mig. PUSS

Postat av: Frida

Inte ens med hjälm, som gör mitt huvud 1 dm längre, är jag lika lång som Lukas är hög... Niiice! ;D

2009-09-24 @ 09:44:11
Postat av: Jag;

haha, nope. det var minsann en stor pålle! :)

2009-09-24 @ 09:59:30
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag blir ju alldeles rörd av att ni är så modiga att ni tar er ut till bajsluktande STALLET! Underbart mina duvor! Stolt som en tupp är jag! Ses snart hjärtat !!

2009-09-25 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback