RF OCH JAG, VI ÄR GODA VÄNNER

Jisses, vi är verkligen bortskämda med vädret för tillfället. Helt fantastiskt. Sitter, just i detta ögonblick, och njuter av solen som skiner rakt in på kontoret och ger en behaglig värme. Dock hörde jag från en liten fågel att Barcelona har molnigt och regn, h-a-h-a? Äh, jag kan inte egentligen inte bry mig mindre om vädret men det förstör mina planer gällande packningen. Äh, det löser sig, det gör det alltid. Dagens planer är många. Ska köra till Väla direkt efter jobbet och växla pengar, sen hem till mamma och pappa och tvätta, samt titta efter resväska. Sen blir det till att köra ytterligare en runda för att hämta upp saker hos Linus och Hampus. Där i mellan tänkte jag äta kvällsmat, ta en promenad och kanske bada när jag ändå är hos mamma och pappa, jag får se vad som hinns med helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback