Bränd!


Ops! Jag är helt off här inne, men skolan tar rätt mycket tid nu i början. Fysen idag var något lättare, styrka och sen brännboll, det gillar vi! På onsdag är det dock dags för löpning, b-u-h-u. Antar man måste börja någonstans, annars kommer man inte framåt :) Annars är allting fortfarande bra. Klassen känns härlig och vi sitter och planerar en teambuildningshelg i en stor stuga någonstans, kan bli hur bra som helst. Nu ska jag alldeles strax hugga in på maten innan jag sätter mig ner med en kopp te och börjar skriva på mitt föredrag. Nej, just det, jag har inte valt ämne än... jag kan inte bestämma mig. Får bestämma mig ikväll och börja där efter, det ska sitta perfekt på fredag eftermiddag! Nu, mat. Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback