Doppboll

Tjoho, idag har varit en bra dag!
Skolan gick bra och allting flyter på. Fyspasset gick också bra, vi hade en rolig och lättsam lektion, vi spelade doppboll, basket och innebandy. Sen hann jag dessutom med vip invigningen ute på nya Coop Forum. Jisses vad stort och snyggt! Jag och mamma gick och hade en trevlig stund och tyckte det var himla smart och roligt att handla "shop express" apparaten. Jag passar på att göra lite reklam för pappas arbetsplats. Ni måste ut där och titta, himla fint och fräscht, så har ni inget att göra, stick och besök Coop Forum, de öppnar imorgon!



Kommentarer
Postat av: Paulina

HUR HAR DU DET I SKOLAN GULLET? :D

Postat av: Jag

det går skit bra! än så länge är det bättre än förväntat, verkligen :) Träffar poliser och har undervisning med dem varannan vecka och bra schema osv. Hur har du det? Ludde fått jobb har jag förstått! :)

2010-08-26 @ 21:20:24
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback