Lördag

Hej å hå. Jag har hunnit med rätt mycket idag och nu har jag placerat rumpan i soffan med en bit äpplepaj med vaniljsås på ena sidan och en stor kopp med rykande kaffe på andra sidan. MHM!
Dagen började med en liten sovmorgon innan jag och mamma var och hälsade på morfar och tog ut honom på en kort promenad mellan regnskurarna. Sen var det dags för dagens utomhusaktivitet, nämligen fotboll i Härslöv. En bra och viktigt vinst där ute som fortsatte med en vinst för Arsenal också (alltid bra för husfriden här hemma...) och nu är jag som sagt här hemma. Vi hoppas på fortsatta vinster under dagen också, både United och BoIS. Jonas sitter/ligger här sidan om och tar djupare och djupare andetag, han sover nämligen, precis som den andre mannen i huset också gör, Svante. Det är bara jag som är vaken... tråkigt. Får väl sätta mig och göra läxor som vi har till måndag, eller ta en bit äpplepaj till? Andra alternativet låter bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback