DET ÄR HELT KLART VÄRT DET

Jisses vilket väder. Jag som älskar snö tycker inte ens detta är ok. Det är ok först när det slutat blåsa och snön ligger sådär underbart vackert och glittrar på marken. Eftersom både jag och Jonas är fantasilösa när det kommer till idéer om middag så fick det bli kebab ikväll, så vi trotsade vädret och tog bilen ner i stan. Vi kom i alla fall hem oskadda och nu har precis avnjutit den goda kebaben. Nu tänkte jag värma lite mjölk och göra varm choklad, sen krypa under duntäcket vi har tagit ut i soffan och sen bara mysa ner mig framför tv:n.

En annan sak som hade varit mysigt nu, hade varit att gå på bio.
Jag bara vill, vill, vill se "Till vildingarnas land".
Någon som redan sett den kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback