DET VAR INTE MENINGEN

Igår fyndade jag. Det var inte alls meningen att jag skulle handla, men hoppsan. Dock var det på rean, så Jonas godkände köpet, hehe. Gick en promenad med finaste, brunaste och bästa Emelie och vi traskade glatt in på H&M där en alldeles förträfflig kjol hängde i sin ensamhet. Min storlek, rätt snygg. In i provrummet och med kommentarer som "du får snygg rumpa och smala ben" kommandes från Emelie kunde jag inget annat än styra benen mot kassan och sen var klippt. Faktiskt nöjd, så bra Emelie att du övertalade mig! Sen blev det ett nytt nagellack också minsann, ett silvrigt och lite glittrigt. Lite lagom fint och klatschigt, haha.
Runt sju tiden blev jag upphämtade av Anna och André som sen släppte av oss hos Kajsa där det bjöds på förträffligt goda mat muffins med philadelphia ost, lemon curd, ost och smör. Så goda! MUMS! 10 poäng till K:et. En mysig dag och kväll helt enkelt. Idag är det fredag, och ikväll är det party, woho.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback