GODKVÄLL

Är det inte typiskt när man väl känner suget att pyssla så hittar man inte det man letar efter. Jag är på jakt efter mina klisterkluttar, eller vad det heter. Dubbelhäftade små, klistriga fyrkantiga saker som är perfekta när man ska sätta in foto i fotoalbum. Enligt Jonas är de slut, men jag är nästan 100 % säker att jag ska ha kvar några stycken, frågan är bara var. Det var just detta jag tänkte göra, pyssla med mitt fotoalbum som jag påbörjade någon gång i höstas och inte blivit färdig med. Nu hamnade jag här i stället, vilket är rätt skönt med tanke på att jag intagit soffläge med datorn på magen och CSI i bakgrunden. Aja, jag ska väl klicka mig runt lite på internet innan jag stänger datorn för dagen. Imorgon är det tisdag och jag väntar med spänning på morgondagens lunch, lunch á la Dannis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback