JAG ÄR INTE ALLS PÅ HUMÖR

Linus fick välja mat och såklart blev det Max Hamburgare, så det var bara till att styra bilen dit och uppfylla han önskan. Nu är jag hemma igen och grabbarna har lyckats packa bilen (ett under i den lilla bilen) och bör vara på gång ut i Europa nu. Suck. Det känns faktiskt redan tomt, jag kanske överdriver, men nej, det känns tomt. Vem ska jag spela cod med? Vem ska bjuda på tacos på lunchen? Vem ska komma på spontana besök? Vem ska tuta och ragga på tjejer från min bil? Vem ska komma med alla klockrena kommentarer? Äh, detta blir bara deppigt, men det är vad det är just nu. Antar man får se det positivt istället, det lär bli en resa till Barcelona! Då ska jag kolla om de satt upp fotona som jag framkallade åt dem, bilder på mig och på oss tillsammans, så de inte glömmer bort mig bland alla spanjorskor ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hojta till, jag jobbar dock natt så måste vara hemma typ halv 7 senast, men det hinner vi väl?:)

Postat av: Lina

Oki! Nästa vecka kanske, jag jobbar mindre natt då :)

2010-02-23 @ 10:00:35
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Presentkort på Team Sportia i stan :)

2010-02-23 @ 14:18:11
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback